dinsdag 7 januari 2014

essence producten die gaan verdwijnen

Heey girls,
vandaag laat ik jullie zien van wat er uit het assortiment van mijn favoriete budget merk essence gaat verdwijnen en ik vind het zelf heel erg jammer want er zitten ook hele fijne spulletjes tussen, maar ik vind dat er nog leukere spullen bij komen dus dat is wel weer heel erg leuk kijk mijn vorige artikel ff over wat er bij het assortiment komt!

ik begin met mijn favorieten: de essence sun & night club palletjes 

ik vind het heel erg jammer maar er komen echt hele leuke andere paletjes bij en ik heb ze allemaal dus het is ook niet zo er!

Nu de stay matt en stay with me lipglossjes:


ik heb ze zelf niet allemaal omdat ik niet super fan ben van deze lipglossjes dus ik heb alleen stay with me nummer 12 en nummer 3 en van stay matt heb ik nummer 2 en nummer 4 ik vind ze heel erg mooi e ik vind ze heel erg lijken op rimmel apocalips want ze zijn net zo intens.

Van de lipglossjes die ik nu laat zien ben ik echt geen fan omdat ze niet super bijzonder zijn en het zijn gewoon basic kleurtjes.




Dus ik heb er ook geen een van.

Deze lipbalms vind ik heel erg fijn en ook heel erg jammer dat ze uit het assortiment gaan maar ik heb alle andere lipglossjes van de hele 1 euro ijn behalve deze omdat ik hem in een review van iemand gelezen heb en die vond hem heel erg vies dus ik heb hem ook niet gekocht!


voor de rest vond ik ze hartstikke lekker en ze ruiken echt goddelijk!

deze lipsticks zijn echt niet goed gepigmenteerd en de rechter is gewoon meer een lipbalm zonder pigmentstatie en sommige zijn we mooi bijv nummer 52
catrice_geannuleerd17

de gel tints smaken echt SMERIG naar alcohol en heel gemisch en ik zie helemaal geen tint en eigenlijk ben ik wel blij dat er iets nieuws voor in de plaats komt.

 catrice_geannuleerd19

van de lipliners heb ik alleen kleur 10 omdat k nooit echt een bruine lipstick heb omdat het echt vloekt met mijn haarkleur!

catrice_geannuleerd20

Nu gaan we verdar met gezichts producten!

De makeup sponges zijn niet echt chill omdat ik vind dat je er een heel erg pancake effect van krijgt!
catrice_geannuleerd21

het waren wel gewoon mooie kleurtjes maar niet heel erg bijzonder.

met de mattifying compact powder heb ik niet echt een goede band omdat ik het nooit gekocht heb maar mijn zus wel en die krijgt een heel erg pancake effect van deze poeder en dat vind ik heel erg lelijk!

maar met de all about matt powder ben ik echt suuuuuper blij want het maakt je huid echt suuuuper matt en ik vind het super jammer dat hij nu weg gaat maar gelukkig blijft de all about matt compact powder wel in het assortiment!




gelukkig heb ik nog 2 volle potjes van de all about matt powder dus daar doe ik nog wel ff mee!


catrice_geannuleerd24catrice_geannuleerd23

deze producten zijn niet super interresant voor mij want ik koop liever een bb creme en een concealer van miss sporty want ik vind dat gewoon van betere kwaliteit!

dan 2 paletjes van de quatro lijn ik denk omdat het niet super goed verkoopt en dat kunnen ze ruimte maken voor de nieuwe artiekellen!



ik vind zelf nummer 11 het mooiste! maar dat is heel persoonlijk!

Bij de volgende artiekellen snap ik volledig dat ze weg gaan want het is echt prutzooi sorry liefhebbers!



het lijkt net of je een oogziekte hebt op je oog als je dit gebruikt!


catrice_geannuleerd29

catrice_geannuleerd30

deze producten zijn ook niet zo bijzonder duss ik praat er ook niet zoveel over!! sorry!




ik vind van deze producten niet zo jammer dat ze weg gaan omdat er hele mooie lakjes voor terug komen!

dit was alles wat weg gaat het is best wel veel maar er komen VEEL mooiere producten bij ik ben vooral enthousiast over de paletjes en ik ga ze dan denk ik ook zeker kopen!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden xxx doei doei

-XXX- LYNN







Geen opmerkingen:

Een reactie posten