maandag 4 november 2013

ff voorstellen

Heey k ben Lynn en ik heb een blog aangemaakt omdat een vriendin het ook heeft en ik vind het leuk om me met make-up bezig te houden naast school (want dat is ook heel erg belangrijk. Ik zal ook dingen doen met lifestyle, maar ik vind beauty leuker om te doen dan lifestyle.

Jullie zullen mischien wel denken van: is zijn niet super jong?! je dat is zeker zo want ik ben 31 oktober 12 geworden en ik zit pas in  1 vmbo-t.
Mij lijkt het niet super erg maar als jullie er last van hebben dan moeten jullie maar iets anders gaan doen!

Even over beauty: ik hou er heel erg van om me op te maken maar ik hou er helemaal niet van als ik veel te veel make-up op heb want dat ziet er echt super nep uit!!
Ik heb best wel veel make-up voor een meisje van 12 maar het zijn ook  geen hihg-end merken want als een jong meisje heb je ook niet heel veel geld te bestede. 

Ik hoop dat jullie mijn blog leuk vinden en super veel plezier met lezen/kijken/luisteren!!

-XXX- LYNN


1 opmerking:

  1. Hey superleuk blog heb jij. Ik heb ook een blog maak je ook video's
    Xx nikki

    BeantwoordenVerwijderen