maandag 4 november 2013

mijn kwasten stash

Vandaag laat ik voor jullie mijn kwasten stash zien!
Min favorite gezichts kwast is van essence, en heet de kabuki!

 

Het is mijn aller, aller, aller fijnste kwast ever en hij is zooooo zacht!

Nu ga ik verder met een blush kwast (ik weet niet of dat het is maar ik gebruik hem voor mijn blush)



Het is de bovenste en ik vind hem wel fijn maar volgens mij is ie bedoeld als poederkwast maar daar vind ik hem echt te klein voor.

Mijn foundation kwast is ook van de intertoys en je ziet hem op de vorige foto (het is de onderste).

Mijn oogschaduw creese kwast is van essence:


HEt is de onderste en ik gebruik hem voor im mijn creese, ik vind deze echt super fijn want hij is super zacht net zoals de bovenste, dat is ook mijn volgende kwast die ik in mijn stash heb!

De volgende kwast is van de hema en dit is de blending brush.



Als laatste (ja, iknow ik heb heel weinig kwasten) heb ik het wenkbrauwborsteltje van de hema.



ik heb ook die van kruidvat uitgeprobeerd en die van de etos maar ik vind deze echt het fijnst.

Dit was alweer mijn kwasten stash ik hoop dat jullie het leuk vonden!

-XXX- LYNN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten