zondag 24 november 2013

Mijn favoriete beurtybloggers!

Heei girls,

Vandaag ga ik jullie vertellen wat mijn favoriete beautybloggers zijn!!
Ik vertel het in een top 5 en ik begin met de leukste en dat is:

Mascha Feoktistova!


Ik vind haar helemaal top en ik kijk elke dag op You Tube omdat ik wil kijken of er weer een filmoje online is gekomen!

Ik ben ook helemaal verliefd op Siem en Manis want het zijn echt schatjes!!

Nu ga ik verder met mijn nummer 2 in de top 5 beste en leukste beutybloggers.


Ik vind Serena echt te knap, ook zonder make-up

Maar ook haar katjes vind ik te grappig met die leuke koppies:


Echt enig!

Nu ga ik verder met mijn nummer 3:


Ik merk dat ze nog steeds heel erg onzeker is maar dat hoeft echt niet want ze is echt super mooi en kap en lief en ook super mooi en HELEMAAL niet dik want ik zie dat heel veel mensen in de comments schrijven bijv: dikkiedik, dikzak en vetklep enzo maar dat is echt niet zo want ze is echt een hele mooie meid!!

Zij heeft ook een hele lieve hond en die heet Flint:


Nu ga ik verder met de nummer 4 ik twijfelde heel erg want ik heb meer dan 5 favoriete maar het is toch Pinkypolish geworden charlotte praat echt heel erg professioneel in haar filmpjes en daarom vind ik haarheel erg leuk!!



Ze heeft ook zulk mooi haar en een suuuuuper grote bodyshop stash!!

Nu de laatste!
Het is Teske de Schepper geworden omdat ze super mooie looks maakt en ook super leuke filmojes maakt en dit is ook bijna de enigste beautyblogger ie ook lifestyle filmojes maakt en dat vind ik ook echt super leuk!


Dit was weer mijn artikel ik hoop dat jullie het weer eens leuk vonden! 

-XXX- LYNN






Geen opmerkingen:

Een reactie posten