maandag 25 november 2013

Volume mascara`s!

Vandaag heb ik een review over verschillende volume mascara`s over alle 4 ben ik erg enthousiast en ik begin met mijn favoriete:
















Ik vind dit een hele fijne mascara want hij maakt je wimpers heel erg mooi na het krullen want dan is het niet zo klonterig en dan ziet het er nog een beetje natuurlijk uit want anders zie je allemaal van die lelijke klontje zitten.
Het borsteltje is ook best wel groot! k heb grotere gezien maar ik vind dit prima.














Deze mascara kan je bij de h&m kopen en hij kost 3 euro, en dat vind ik heel erg goedkoop voor zo`n fijne mascara.

De volgende mascara is van Miss Sporty en ik vind hem ook wel fijn maar het is een klein beetje klonterig en het ziet er allemaal een beetje heftig uit. Bij sommige mensen vind ik dat wel mooi staan maar bij mezelf niet!














Ik vind deze mascara een hele mooie verpakking hebben omdat het er luxe uit ziet en het ziet er niet als Miss Sporty uit.

Het borsteltje is nog groter dan die van de h&m, eigenlijk vind ik dat niet super fijn want dan zitten er heel erg veel klontjes op en dan krijg je een heel erg onnatuurlijk effect.














Deze mascara kosten mij 4,50, dat vind ik trouwens ook een prima prijs voor zo`n mascara.


Nu ga ik verder met de slechtste volume mascara everr.....!!!

Van deze mascara krijg je echt enorme spinnenpooten. Ik weet niet waarom dit zo slecht is maar hij is gewoon slechtt!!!



Aan het borsteltje te zin is hij gewoon normaal maar hij is echt vreselijk (vind ik) ik zou dit nooit opnieuw kopen!

Deze mascara van essence kost 2,79
Dit was mijn review x

-XXX- LYNN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten